Retourbeleid

Adreswijzigingen

Als u het verzendadres wilt wijzigen, stuur ons dan een e-mail met uw bestelnummer, het huidige verzendadres en het adres waarnaar u het wilt wijzigen. Wij kunnen het adres wijzigen totdat uw bestelling onze vestiging verlaat!

Beschadigde/verkeerd afgedrukte artikelen

Als het product defect of verkeerd afgedrukt aankomt, zullen wij het artikel opnieuw afdrukken en kosteloos opnieuw verzenden. Neem hier contact met ons op met een foto van uw artikel en bestelnummer. We zullen uw artikel opnieuw afdrukken en binnen zeven werkdagen naar u verzenden.

Disclaimer voor productafbeeldingen

Houd er rekening mee dat, hoewel we er alles aan doen om onze producten nauwkeurig te fotograferen en ze in detail te beschrijven, we niet kunnen garanderen dat elke foto in productie de werkelijke kleur of het uiterlijk van de goederen nauwkeurig weergeeft als gevolg van veranderingen in de schermresolutie. Neem contact met ons op als u vragen heeft over de kleur, het materiaal of de maat van een artikel voordat u het koopt.

Verloren pakketten

Als uw pakket tijdens het transport verloren lijkt te zijn gegaan, vervangen wij het pakket graag en zorgen ervoor dat uw bestelling bij u terechtkomt. Als u niet wilt dat het pakket wordt vervangen, moeten we 30 dagen wachten voordat we de bestelling terugbetalen in het geval dat het pakket de weg naar u vindt en wordt afgeleverd. Zorg ervoor dat u ons elke 7 dagen een e-mail stuurt met een update als u de bestelling al heeft ontvangen. Ons klantenserviceteam zal uw bestelling gedurende de vier weken regelmatig controleren om de voortgang ervan te volgen en nauwkeurige updates te geven.

Gepersonaliseerde producten

Zodra uw bestelling is geplaatst, gaat u ermee akkoord en begrijpt u dat het een gepersonaliseerd product is dat onmiddellijk in productie gaat en dat er geen tijd is om verdere wijzigingen aan te brengen. Als de verkeerde stijl-, grootte- en custom text wordt geselecteerd en naar u verzonden, zijn wij niet verantwoordelijk voor het vervangen van deze artikelen.

Niet tevreden?

Als u niet tevreden bent met de ontvangen producten, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier om uw probleem met ons klantenserviceteam te bespreken om een juiste oplossing te bepalen.

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Vul het retourformulier in

<< Download hier het retourformulier en vul deze in >>

Stap 2: Stuur uw bestelling via PostNL op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres aangegeven op het retourformulier via PostNL. Zorg dat u het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als afzender bent u verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan. De kosten voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening.

Stap 3: Ontvang het aankoop bedrag op uw bankrekening

Als wij het pakketje ontvangen hebben zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen weer op uw bankrekening staat.