Veel Gestelde Vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij elk artikel staat aangegeven of het artikel op voorraad is, of dat deze een levertijd heeft van een bepaald aantal werkdagen. Per artikel zijn dit de opties die je kan tegen komen:

- Het aantal dat we op voorraad hebben wordt aangegeven met een cijfer.

- Levering binnen 8 werkdagen: Het artikel hebben we niet op voorraad maar wordt voor jou besteld bij onze leverancier. We zullen het binnen 7 werkdagen versturen.

- Levering binnen 2,5 weken: Het artikel hebben we niet op voorraad maar wordt voor jou besteld bij onze leverancier. We zullen het binnen 2,5 weken versturen.

- Levering binnen 5 weken: Het artikel hebben we niet op voorraad maar wordt voor jou besteld bij onze leverancier. We zullen het binnen 5 weken versturen.

- Niet op voorraad: Je kan het artikel tijdelijk niet bestellen.

- Pre-order: Het artikelwordt op het aangegeven tijdstip verwacht. Je kan het alvast bestellen. 

 

Ontvang ik een track & trace code?

Je ontvangt een track & trace code op het mailadres dat je hebt opgegeven. Daarmee kan je jouw bestelling tot aan de deur volgen. 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, hoe kan dit?

Als je een bestelling plaatst dan wordt er automatisch een bevestigingsmail gestuurd naar het opgegeven mailadres. Helaas komt het wel eens voor dat deze mail bij de spam of ongewenste email terecht komt. Je kan dat het beste eerst even controleren. 

Als je het dan nog niet hebt gevonden, neem dan even contact met ons op.

Zijn Outlet-producten beschadigd of tweedehands?

Nee, zeker niet. De outlet-producten zijn trouwartikelen of bruidsaccessoires waarvan wij een partij hebben kunnen opkopen of artikelen die we erg scherp kunnen aanbieden. Het zijn allemaal mooie en goede producten. 

Kan ik artikelen retourneren?

Ja dat kan. Binnen 30 dagen na ontvangst kan een artikel nog geretourneerd worden. Het geld wordt dan aan u terug betaald. Als je een ander artikel er voor in de plaats wilt ontvangen dan vragen wij je om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Bij de bevestiging van je bestelling ontvang je ook een retourformulier per mail. Deze kan je gebruiken om artikelen retour te sturen.

Hebben jullie een winkel waar ik accessoires kan passen of artikelen kan bekijken?

Wij hebben geen fysiek bezoekadres. Online Wedding Shop is uitsluitend een webwinkel.

Welke maat hoepelrok kan ik het beste kopen?

Hierbij kan je het beste keizen voor de maat die je bij je normale kleding ook draagt. Veel hoepelrokken zijn elastisch aan de bovenkant, hierdoor zij de rokken altijd comfortabel. 

Hoe weet ik welke hoepelrok bij mijn trouwjurk past?

Wanneer je de trouwjurk uitzoekt let dan goed op welke hoepelrok er bij de pas-sessie wordt gebruikt. Let op de omtrek en de maat. Als deze mooi staat dan weet je welke je moet bestellen. 

Wat is het verschil tussen taft en satijn?

Satijn is een zachte warme stof, taft is een luchtige stof wat sneller kreukt en een beetje 'ruist'. 

Hoe weet ik of de kleur bij mijn trouwjurk past?

Bijna alle bruidsaccessoires zijn verkrijgbaar in ivoor en wit. De ivoorkleur is gelijk aan gebroken wit, en past bij de meest gangbare kleuren van de bruidsjurken. De wit is echt spierwit, dit past alleen bij een echt witte jurk. 

Nog meer vragen?

Heb je nog een andere vraag? Mail ons: info@onlineweddingshop.nl